Barion Pixel
Kowa Jóga program
Ingyenes jóga gyakorlatokkal, ászánakkal, és tudástárral.
Tovább az ingyenes tartalmakra
Jóga gyakorlatok kezdőknek és középhaladóknak
Teljesen kezdők, és középhaladók számára egyaránt találtok speciálisan összeállított gyakorlat sorokat , napi szintű gyakorláshoz.
Tovább az ingyenes tartalmakra
Previous
Next
Szeretettel köszöntelek a Kowa Jóga Program oldalán!

Ingyenes tartalmak

Ezen a felületen többféle módszer szerint felépített , rendszeres jóga gyakorlásra biztosítottunk számotokra lehetőséget. Mint az alábbiakban láthatjátok teljesen kezdők ,és középhaladók számára egyaránt találtok speciálisan összeállított gyakorlat sorokat , napi szintű gyakorláshoz. A kezdők számára kiemelten ajánlott a 20 hetes jóga program, amelynek elvégzése után szabadon választhatók akár a kezdőknek, akár a középhaladóknak ajánlott , egy teljes hétre összeállított változatos jóga óráink.

A jóga a mentális cselekvés irányításának s fókuszálásának képessége. A fókuszált szellem elérésével a belső lét teljes realitásában megalapozza önmagát

Patandzsali Jóga Szútrája I./2-3
lotus, therapy, meditation, relax
egészségmegőrzés
yoga, exercise, calm, therapy
közösség
herbal, tea, natural, healthy
életmód
lithotherapy, stone, mineral, therapy
harmonikus élet
Személyes jóga órák

Az oldalon található képzési programokon túl személyes óráimra is ellátogathattok a Budapest 1085 Üllői út 6. ( a Kálvin térnél) a Yoga Agora Stúdióban!
Személyesen tartott jóga óráim februártól – májusig minden héten csütörtök este 19 órától

Az óráimról mondták

A jóga póz egyenletes és könnyű.
Az erőfeszítés csökkenése által realizálódik, s megpihen
mint kozmikus kígyó a határtalanság vizein. Akkor nem kényszerítenek az ellentétes kettősségek.

Patandzsali

Gyakran Ismételt Kérdések

Hamarosan minden információt megtalálsz majd az oldalon. 🙂

Egy jógamatrac elengedhetetlenül fontos( Nem napozó matrac! Polifoamot felejtsd el!). Mindegy milyen gyártású, csak jól tapadjon, ne csúszkáljon a talajon! Emellett a kezdőknek feltétlenül ajánlott beszerezni két jógaövet, bár ez lehet két szövet (nem bőr!) nadrágszíj is, valamint két jógatéglát (bár ez nem létfontosságú kezdetben!). Egy törölköző is ajánlott, hogy ne zavarjon gyakorlás közben bennünket, ha nagyon izzadnánk. 

A lényeg , hogy olyan öltözéket válasszunk, amelyben a könnyed mozgás biztosított. A választott ruhánk nem szabad, hogy akadályozzon bennünket semmilyen irányú mozgásunkban!

Bármely napszakban lehet, mert jótékony hatásait mindenképpen kifejti. Általában a reggeli gyakorlást szokták ajánlani, mert így egész napunkat megtámogatják a gyakorlásunk áldásai, valamint reggeli előtt , még üres gyomorral a legkedvezőbb gyakorolni. Azonban, mint említettem bármilyen napszakban végzett jógagyakorlás áldásos, viszont arra ügyelnünk kell ,hogy tele gyomorral NE GYAKOROLJUNK!!! Étkezés után legalább négy órát várjunk, és csak utána kezdjünk ászanákat végezni.

Természetesen szabad, csupán a fordított testhelyzetek nem ajánlottak a ciklus első („erősebb”)napjaiban. Olyanok mint a fejenállás(Urdhva danurászana), vagy a gyertya(Szarvángászana) stb…

Lehet ,de csak az áldott állapot kezdeti és középfázisában ajánlom ezeket a gyakorlatsorokat, amikor a pocak már jelentősen növekszik, ajánlatosabb kismama jógára átállni!

Keveset lehet, de semmiképpen se vigyük túlzásba a gyakorlás közbeni vízfogyasztást. Inkább arra figyeljünk, hogy a gyakorlás megkezdése előtt vigyünk be kellő folyadékot, hiszen a dehidratáltság sem lesz kedvező számunkra. Az ugyanis az egészséges (és áldásos) izzadásunkat korlátozhatja.

Mindenképpen ajánlott! A test finom átmozgatása elengedhetetlen. Ügyeljünk rá, hogy minden végtag minden része, és a felsőtest, valamint a nyak egyszerű átmozgatása megtörténjen gyakorlás előtt!

Prémium csomag

Hamarosan elérhető lesz ezen az oldalon a prémium csomagunk is, amelyen további izgalmas tartalmakon túl, heti rendszerességgel online, élő jóga óráimon is részt vehettek.

Ezzel kapcsolatos további információk HAMAROSAN!