Barion Pixel
Kowa Jóga program
A teljes tartalom megtekintéséhez csatlakozz!
Csatlakozom!
Jóga ami segít az
egészséged megőrzésében
A teljes tartalom megtekintéséhez csatlakozz!
Csatlakozom!
Jóga gyakorlatok kezdőknek és középhaladóknak
A teljes tartalom megtekintéséhez csatlakozz!
Csatlakozom!
Previous
Next
Köszöntünk a Kowa Jóga oldalon

Minden amit tudnod kell

Csatlakozz te is a Kowa Jóga közösséghez!

A jóga a mentális cselekvés irányításának s fókuszálásának képessége. A fókuszált szellem elérésével a belső lét teljes realitásában megalapozza önmagát

Patandzsali Jóga Szútrája I./2-3
lotus, therapy, meditation, relax
egészségmegőrzés
yoga, exercise, calm, therapy
közösség
herbal, tea, natural, healthy
életmód
lithotherapy, stone, mineral, therapy
harmonikus élet

Bemutató, demó videók

Kezdőknek
Középhaladóknak

A szellem olyan, mint a szél, a test pedig ,mint a homok; ha tudni szeretnéd, merről fúj a szél, vess egy pillantást a homokra

B. Bainbridge-Cohen

Tudástár

Legfontosabb fogalmak a jóga világáról, tudnivalók

HATHA JÓGA PRADÍPIKA 26.-35.

(Gouranga Prabhu oktatói jegyzetei) kukkutászana-bandha-szthó dórbhjám szambandhja kandharám bhavét kúrmavad uttána étad uttánakúrmakam /26/   Miután felvettük a Kukkutászanát, fogjuk meg a nyakunkat úgy, hogy

Tovább »

HATHA-JÓGA PRADÍPIKÁ 17.-25.

(Gouranga Prabhu oktatói jegyzetei)   atha jamanijamáh: ahimszá szatjam asztéjam brahmacsarjam ksamá dritih dajárdzsavam mitáhárah saucsam csaiva jamá dasah /17/   A tíz jama (tilalom)

Tovább »
Mi is a jóga?

Gondolatok a jóga mestereitől a szellemiségről, ami alapján együtt dolgozunk.

Az óráimról mondták

A jóga póz egyenletes és könnyű.
Az erőfeszítés csökkenése által realizálódik, s megpihen
mint kozmikus kígyó a határtalanság vizein. Akkor nem kényszerítenek az ellentétes kettősségek.

Patandzsali

Gyakran Ismételt Kérdések

Bárki, hiszen úgy állítottuk össze, hogy kezdők és középhaladók is elkezdhetik, és együtt gyakorolhatják velünk.

2020. január 2-án indul, és folyamatos, megszakítás nélküli programként terveztük meg. Ezáltal bármikor lehet hozzá csatlakozni! Minden héten ,minden napra új gyakorlatsort prezentálunk, hogy segítsük a fejlődéseteket, és némi változatosságot is vigyünk a gyakorlásotokba. Persze a helyes gyakorlás, és fejlődés alapvető ismérve a rendszeres ismétlés, ezért a napi szintű módosítások tulajdonképpen finomhangolások! A gyakorlatsorok alap váza kb 80 százalékban azonos.
Minden héten HÉTFŐTŐL-SZOMBATIG megtalálod a napi gyakorlatsorokat ( minden nap az aznapit, másnap a frissen feltöltött gyakorlatsort!), viszont minden VASÁRNAP online , ÉLŐ BEJELENTKEZÉS keretén belül válaszolok nektek a hétköznap felmerülő kérdéseitekre, dilemmáitokra.

Igen ,van. Az ,aki legalább négy hónapig rendszeresen látogatja a Kowa Jóga Program oldalt, és végzi a napi szinten frissülő gyakorlatsorokat ( rendszeresség alatt a heti legalább két-három gyakorlást értjük, így négy hónap alatt legalább 32-48 foglalkozást elvégez), annak lehetőséget biztosítunk az újabb felületre való belépésre. Ez a 2021. szeptember- októberében induló Kowa Jóga Csoport címen induló kezdeményezés, már újabb lehetőségeket biztosít majd a résztvevőknek. Mint pl személyes ,közös jógafoglalkozások, amelyeket jómagam vezetek majd. Személyes konzultációk stb…

A www.kowajoga.hu  oldal Belépő oldalán , a „fizetés” fül alatt tudsz havi, vagy negyed éves bérletet váltani.

A havi díja 6000 Ft ( ez 30 napos elérést biztosít neked), de válthatsz negyedéves díjat is, így nem kell minden hónapban megújítanod a részvételi feltételt, és kedvezményben is részesülsz, hiszen a három hónapos díj 15 000 Ft ( ez 90 napos elérést biztosít).

Egy jógamatrac elengedhetetlenül fontos( Nem napozó matrac!Polifoamot felejtsd el!). Mindegy milyen gyártású, csak jól tapadjon, ne csúszkáljon a talajon! Emellett a kezdőknek feltétlenül ajánlott beszerezni két jógaövet, bár ez lehet két szövet (nem bőr!) nadrágszíj is, valamint két jógatéglát (bár ez nem létfontosságú kezdetben!). Egy törölköző is ajánlott, hogy ne zavarjon gyakorlás közben bennünket, ha nagyon izzadnánk. 

A lényeg , hogy olyan öltözéket válasszunk, amelyben a könnyed mozgás biztosított. A választott ruhánk nem szabad, hogy akadályozzon bennünket semmilyen irányú mozgásunkban!

Bármely napszakban lehet, mert jótékony hatásait mindenképpen kifejti. Általában a reggeli gyakorlást szokták ajánlani, mert így egész napunkat megtámogatják a gyakorlásunk áldásai, valamint reggeli előtt , még üres gyomorral a legkedvezőbb gyakorolni. Azonban, mint említettem bármilyen napszakban végzett jógagyakorlás áldásos, viszont arra ügyelnünk kell ,hogy tele gyomorral NE GYAKOROLJUNK!!! Étkezés után legalább négy órát várjunk, és csak utána kezdjünk ászanákat végezni.

Természetesen szabad, csupán a fordított testhelyzetek nem ajánlottak a ciklus első („erősebb”)napjaiban. Olyanok mint a fejenállás(Urdhva danurászana), vagy a gyertya(Szarvángászana) stb…

Lehet ,de csak az áldott állapot kezdeti és középfázisában ajánlom ezeket a gyakorlatsorokat, amikor a pocak már jelentősen növekszik, ajánlatosabb kismama jógára átállni!

Keveset lehet, de semmiképpen se vigyük túlzásba a gyakorlás közbeni vízfogyasztást. Inkább arra figyeljünk, hogy a gyakorlás megkezdése előtt vigyünk be kellő folyadékot, hiszen a dehidratáltság sem lesz kedvező számunkra. Az ugyanis az egészséges (és áldásos) izzadásunkat korlátozhatja.

Mindenképpen ajánlott! A test finom átmozgatása elengedhetetlen. Ügyeljünk rá, hogy minden végtag minden része, és a felsőtest, valamint a nyak egyszerű átmozgatása megtörténjen gyakorlás előtt!

Gyakorló tanvideók

Gyakorlások, felkészülés együtt a napi videókra.

Gyakoroljunk, készüljünk együtt!
Bemutatom neked a napi gyakorlatkohoz használt ászanák helyes végzését és hogy csináld kezdőként.

Minden fontos gyakorlathoz megtalálod majd a magyarázó videókat.

A póz dicsőségéért ne öld meg a test ösztönét.